Eğitim

BD Çözüm, kurumsal uzman kadrosu, müşterilerine sunduğu kaliteli eğitim hizmeti ile her zaman müşteri memnuniyetini ön planda tutmuştur. Kurumsal çözümlerimizi tercih eden müşterilerimizin göstermiş oldukları sunuculara kurulum işlemini gerçekleştirdikten sonra yapılandırma ve eğitim sürecine geçilmektedir.

Yapılandırma sürecinde, firma yetkilileriyle iş süreci analiz edilerek kullanıcılara rol tanımlamaları yapılmakta, yetkiler verilmekte ve kullanıcıların program içinde doğru konumlandırılması sağlanmaktadır. Böylelikle iş performansının maksimuma taşınması hedeflenmektedir.

BD Çözüm tarafından verilen eğitim sürecinde, uygulamalı örnekler ve anlamayı kolaylaştırıcı metotlar kullanılmaktadır. Kullanıcıların programa adaptasyonu sağlanmakta ve programın aktif olarak kullanılması için gerekli çalışmalar yapılmaktadır. Eğitim için planlanan süre en iyi şekilde değerlendirilmekte ve kullanıcıların programa olan hâkimiyetinin en üst seviyede olmasına özen gösterilmektedir.

BD Çözüm, kurulum aşaması dışında, ilave personel istihdamı, görev yeri değişen gibi durumlarda yeni oluşturulan ekipler içinde günlük veya saatlik eğitimler düzenlemektedir. İlave Eğitim talepleriniz için satis@bdcozum.com.tr adresinden lütfen bilgi alınız. Eğitimler randevu usulüne göre düzenlenmektedir.

Destek

Destek

Satış sonrası servis sürecinde ciddi bir özen gösterilerek müşterilerimize gerekli destek hizmeti verilmektedir. Kullanıcıların uygulamalarla ilgili herhangi bir sorun yaşaması halinde uzaktan veya yerinde, gereken servis hizmeti verilerek müşteri memnuniyeti sağlanmaktadır. Destek hizmetlerimiz SLA kapsamında olduğu gibi duruma özel şekillerde de verilebilmektedir. Bu aşamada öneri ve tavsiyemiz SLA yapılması yönündedir.

Destek süreçlerimiz ve SLA konusunda satis@bdcozum.com.tr adresinden detaylı bilgi talep edebilirsiniz.

SLA Kullanılması Durumunda

Teknik Destek Servisleri

  • Soru, sorun ve taleplerinizin anlık takibi ve düzenli raporlanması.
  • BD Çözüm Yazılım uzmanları belirli periyotlarla ofisinizde olur.
  • Kurum ve sektöre özel uzmanlar ile çalışma ayrıcalığı.
  • Hata ve geliştirme önerilerinizin anlık olarak yazılım birimine aktarılması ve çözüm sürelerinin paylaşılması.

7/24 Web-Mobil Kesintisiz Hizmet

  • Düzenli olarak 09:30-24:00 saatleri arasında kesintisiz teknik destek hizmetleri.
  • Web ve Mobil ortamlarda BD Çözüm teknik uzmanlarına anında erişim.

Versiyonları Kendiniz Belirleyin

  • Paylaştığınız geliştirme talepleri yeni versiyonlarda yer alacak.
  • Yeni versiyonlarda paylaştığınız taleplerin ne kadarının karşılandığın izlenebileceksiniz.
  • Gerçekleştirilen çözümler ihtiyacınızı karşılamadığında taleplerinizi yazılım birimine tekrar kendiniz iletebilirsiniz.

Eğitim Öğrenim Servisleri

  • Kurum çalışanlarının katılacağı özel organizasyonlar.
  • Proje üretimine yönelik online/offline ücretsiz erişim hakkı.
  • Proje uygulama, yardım dokümanları, video anlatımlara ve veri setlerine erişim hakkı.

%100 Müşteri Memnuniyeti

  • Belirli periyotlar halinde tarafınıza ulaşılacak.
  • Destek talepleriniz ve memnuniyet takibiniz sürdürülebilir olacak.
  • Kullandığınız BD Çözüm uygulama ve hizmetleri hakkındaki geri bildirimleriniz değerlendirmeye alınarak raporlanacak.

Raporlama Sistemi

  • SLA hizmet anlaşmanız süresince BD Çözüm Yazılım San. Tic. Ltd. Şti ‘den aldığınız hizmetler ve ürün memnuniyetiniz düzenli olarak tarafınıza raporlanacak.
  • İlettiğiniz soru, sorun ve taleplerinizin çözüm durumları, çözüm süreleri, düzenli olarak sizinle paylaşılacaktır.